فصل هفدهم Destiny 2 در 24 می شروع می شود، Glaives با Melee Damage و Shield مورد استقبال قرار می گیرد

فصل هفدهم Destiny 2 در 24 می شروع می شود، Glaives با Melee Damage و Shield مورد استقبال قرار می گیرد

در جدیدترین این هفته در Bungie، توسعه‌دهنده تمام تغییراتی را که برای Destiny 2 در فصل 17 اتفاق می‌افتد (که تایید شده است در 24 می شروع می‌شود) شرح داده است.  Glaives که در The Witch Queen معرفی شدند، از زمان معرفی خود عملکرد ضعیفی داشتند. در حالی که علاقه‌مندان به آسیب‌دیدگی اسلحه برای حملات غوغا Glaive اعمال نمی‌شوند، آنها همچنان در فصل بعد حواشی معنی‌داری دریافت می‌کنند.

 

این شامل 97.5 درصد مقاومت در برابر آسیب با سپر در PvE 75 درصد در PvP و 25 درصد افزایش آسیب غوغا در برابر دشمنان PvE (البته نه رئیس‌ها یا وسایل نقلیه) است. تخلیه انرژی از سپر نیز تا 30 درصد کاهش می‌یابد. بر اساس وضعیت برد، سرعت پرتابه گلایو نیز کاهش می یابد. در صفر، 60 متر بر ثانیه (از 30) و در سرعت 100، 100 متر بر ثانیه (به جای 80) حرکت می کند.

 

Exotic Glaives  علاوه بر تغییرات جهانی، طرفداران خود را نیز دریافت می کند.  Titan’s Edge of Action اکنون یک پوشش خالی در داخل حباب خود ایجاد می کند. علاوه بر این، Helm of Saint-14  که باعث می شود Ward of Dawn دشمنان را کور کند برای آن نیز اعمال می شود.  The Warlock's Edge of Intent شاهد افزایش سرعت و شتاب پرتابه های برجک شفابخش خود خواهد بود.

 

موج انفجار Hunter's Edge of Concurrence خسارت خود را سه برابر خواهد کرد. تعداد دشمنانی که می تواند به آنها زنجیره بزند نیز از چهار به هشت افزایش یافته است. منتظر جزئیات بیشتر در مورد تغییرات سندباکس آینده در فصل آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6a8b

خبرنامه بازی ها

گالری